Використання наочності на уроках біології –
один з найважливіших засобів активізації пізнавальної діяльності учнів. Час
постійно змінює наші уявлення про них. Якщо декілька років назад ми більше
говорили про спостереження за об`єктами в природних умовах, то зараз вчитель
має можливість використовувати віртуальний простір для вирішення дидактичних
задач.
Поява відеофільмів з різних розділів біології
створює умови для більш досконалого та точного сприйняття інформації про живий
об`єкт або процеси, які в ньому протікають. На уроці із застосуванням екранних, звукових, екранно-звукових,
мультимедійних технічних засобів важливо, щоб працювали не лише вони, а головне
— учень. Слово вчителя — необхідна умова й засіб підвищення дієвості
аудіовізуальних посібників, усвідомленого сприйняття й засвоєння їхнього змісту
учнями, керування їхньою пізнавальною діяльністю. Вчитель виокремлює основні
об'єкти та явища, розкриває їхню сутність, активізує розумову діяльність учнів,
установлює зв'язки між змістом аудіовізуальних посібників і темою уроку, підводить
учнів на підставі сформованих уявлень до з'ясування складних внутрішніх
зв'язків і закономірностей — формування понять.
Шановна Ольга Володимирівна! Ви креатиний сучасний вчитель. Цікава інформація на блозі. Бажаю успіхів у роботі.
ВідповістиВидалити