Методична робота

Анкета для батьків



Інтерактивні технології як засіб формування ключових компетентностей
Формування ключових компетентностей у навчально-виховному процесі основної та старшої ланки

       Концепція розвитку школи стверджує необхідність якісного оновлення змісту освіти, забезпечення безперервного процесу становлення та розвитку гармонійної творчої особистості учня. Школа бере на себе місію створення нового освітнього середовища, де панує атмосфера педагогічної творчості вчителів – однодумців, учнів і батьків.  Нове освітнє середовище передбачає й новий зміст освіти, нові технології навчання і виховання, розвиток інтелектуальних здібностей  дітей, щоб вивести кожного школяра на виховання культури творчого мислення.http://www.docme.ru/documents/



«Використання інтерактивних технологій на уроках біології»
Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності учнів, яка має конкретну, передбачувану мету створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів: співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання у співпраці), де і учень і вчитель є рівноправними суб'єктами навчання.

  Інтерактивні методи:

  • Рольові ігри;
  • Семінари;
  • Уроки – подорожі;
  • Прес – конференції;
  • Презентації творчих робіт.
  • Робота в групах та парах;
  • Створення проблемних ситуацій;
  • Складання та розгадування кросвордів, ребусів;
  • Ігрові прийоми навчання;
  • Наочні методи;
Інтерактивні вправи навчання: найбільш цікавими та використовуваними є наступні: 
          -         Фішбоун,
          -         Мозковий штурм,

-         «Так чи ні»

-         Шпаргалка,

-         Кросворд,

-         Пазли,

-         Незакінчене речення або знайди помилку,

-         Кластери,

-         Живий ланцюжок….

Інтерактивне навчання біології здійснюється  уроках за принципом педагогіки

співпраці, де вчитель є організатором навчання, посередником між учнем і його

соціальним досвідом. Воно сприяє створенню умов для активності, ініціативності,

творчої діяльності учнів. 









Немає коментарів:

Дописати коментар